Оберіть свою мову

Article icon
  • Новина
  • Ribbon Communications

Microsoft Teams – це потужна альтернатива традиційним офісним телефонним системам, що дозволяє співробітникам легко здійснювати та приймати ділові телефонні дзвінки з будь-якої точки світу. Ribbon має портфель сертифікованих Microsoft прикордонних контролерів сеансів (SBC), які дозволяють організаціям безпечно підключати Teams до постачальника телекомунікаційних послуг.

Ribbon SBC захищає телекомунікаційне з'єднання, забезпечує сумісність із сотнями операторів та допомагають приєднати застаріле обладнання. Швидко розгортайте рішення Ribbon із хмари (AWS або Azure), у дата-центрі або в офісі:

  • Рішення для однієї локації або глобального підприємства з кількома локаціями
  • Інтеграція з наявними АТС, телефонами та аналоговими пристроями
  • Розгортання в хмарі або як програмне чи апаратне забезпечення
  • Придбайте рішення або придбайте як послугу
  • Локальні параметри живучості (підтримка Microsoft SBA)
  • Інтеграція екстрених викликів (911/999).
  • Більш ніж десятирічний досвід роботи з рішеннями Microsoft

Використовуйте рішення Ribbon SBC для безпечного підключення зовнішніх телефонних ліній до Microsoft Phone System. Використовуйте Microsoft Teams для заміни застарілих офісних телефонних систем:

  • Сертифікація Microsoft для прямої маршрутизації
  • Підключайтеся до присутніх операторів зв'язку та АТС
  • Хмара, апаратні чи програмні рішення
  • Локальна живучість

Використання Teams для телефонних дзвінків – 4 ключові вимоги:

  1. Ліцензія Microsoft Phone System в Microsoft 365 (зазвичай входить у пакет E5 і надбудову для E3 та E1 - подробиці див. у контракті).
  2. Постачальник телекомунікаційних послуг, що пропонує лінії IP-телефонії (SIP-транки) для прямої маршрутизації Microsoft. Збережіть наявного постачальника послуг або знайдіть нового.
  3. Сертифікований Microsoft екземпляр прикордонного контролера сеансів для завершення SIP-магістралей. SBC діє як голосовий мережевий екран та може усунути проблеми сумісності.
  4. Навчений співробітник або ІТ-спеціаліст, який може допомогти з налаштуванням рішення.

Використовуйте Ribbon SBC, щоб спростити міграцію у Teams:

  • SIP-транки для прямої маршрутизації
  • Резервні SIP-транки для аварійного перемикання
  • Аналогові/цифрові сполучні лінії (FXO)
  • Аналогові станції (FXS)
  • Інтеграція застарілої АТС
  • Інтеграція контакт-центру
  • Одночасний дзвінок (розгалуження SIP)
  • Підтримка SIP-телефонів/пристроїв

Яка роль SBC у прямій маршрутизації?

Microsoft вимагає, щоб сертифікований SBC виступав мостом між Teams і телефонною мережею. Прикордонні контролери сеансів Ribbon надають кілька функцій:

  • Безпека – він діє як мережевий екран з підтримкою голосового зв'язку та шифрує трафік, щоб захистити сам голосовий трафік та запобігти проникненню зловмисників у мережу передачі даних через голосову мережу.
  • Сумісність – не всі провайдери SIP-транкінгу однакові, SBC Ribbon можуть налаштовувати ключові параметри, щоб отримати просте і безпроблемне налаштування.
  • Застарілі можливості підключення – у багатьох організаціях досі є аналогові телефони, ліфтові телефони, домофони та факси. Апаратні SBC Ribbon мають аналогові порти (FXS), що дають змогу підтримувати працездатність цих активів на довгі роки.
  • Міграція. Часто організації хочуть повільно перейти на Teams, зберігаючи застарілу АТС на місці протягом тижнів, місяців чи років. Ribbon SBC може забезпечувати одночасну роботу, щоб стара АТС та Teams могли спільно використовувати підключення.
  • Стійкість чи аварійне перемикання. Ribbon SBC має кілька варіантів, включаючи аварійне перемикання з'єднання WAN та підтримку Microsoft Survivable Branch Appliance (SBA) для керування збоями в обслуговуванні.
  • Ці інструменти допоможуть вашій організації залишатися на зв'язку, навіть якщо станеться непередбачена ситуація.

Декілька варіантів живучості та відмовостійкості

Оскільки організації переходять виключно на хмарні комунікації, надійність доступу до хмар стає ще більш важливою. Ribbon має кілька варіантів забезпечення живучості у разі збою з'єднання WAN або недоступності хмари Microsoft 365:

  • Підтримка додатка Microsoft Survivable Branch Appliance (SBA)
  • Підтримка відмовостійких каналів глобальної мережі зі швидким або плавним перемиканням під час збою.
  • Програмні архітектури високої доступності (зі стійкістю до кількох маршрутів)
  • Резервні апаратні опції

Спадщина Ribbon, яка підтримує деякі з найбільших мереж операторів зв'язку, означає, що ми знаємо, як створювати мережі зв'язку, які підтримують працездатність на рівні 99,999%. Наші експерти можуть допомогти розробити найбільш ефективне рішення, яке відповідає вашим вимогам до розгортання.

Особливий підхід Ribbon

Ribbon має давні стосунки з Microsoft, тому не дивно, що ми маємо найбільший портфель сертифікованих Microsoft прикордонних контролерів сеансів. Ми створили більше варіантів, оскільки Ribbon розуміє, що кожна організація має унікальні вимоги до комунікацій та безпеки залежно від ринків, які вони обслуговують, бізнес-процесів, розміру/масштабу організації та існуючого комунікаційного середовища.

Багато найбільших у світі постачальників послуг зв'язку використовують Ribbon SBC для захисту своїх мереж та доставки SIP-транків, які вони надають для прямої маршрутизації. Велика ймовірність того, що ваш Ribbon SBC буде підключатися до свого “колеги” у хмарі постачальника послуг.

Для отримання додаткової інформації та консультації щодо лінійки Ribbon Connect, Ribbon SBC та інтеграції з Zoom Phone: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.