Компанія Ribbon Communication (раніше Sonus) допомагає операторам зв'язку і корпоративним замовникам планувати і впроваджувати рішення на базі комунікаційних технологій нового покоління, включаючи: хмарні обчислення ( «Cloud»), Internet Protocol ( «IP»), Session Initiation Protocol ( «SIP») , передачу голосу по мережі LTE ( «VoLTE»), IP-телефонію ( «VoIP»), уніфіковані комунікації ( «UC»), веб-комунікації в реальному часі ( «WebRTC»), програмно-які визначаються мережі WAN ( «SD- WAN »), мережеву аналітику (« Analytics »), комунікаційну платформу як послугу (« CPaaS) », API-інтерфейси (« API ») і комунікації, вбудовані в додатки замовника« Embedded Communications ». Завдяки значному більш ніж 20-річному досвіду та значної клієнтської бази, яка налічує понад 1000 клієнтів по всьому світу, компанія Ribbon Communications зарекомендувала себе надійним партнером щодо побудови і трансформації мереж зв'язку, швидкому впровадженню нових телекомунікаційних послуг і сервісів.

Асортимент компанії, один з найширших в галузі, представлений різними рішеннями, включаючи: прикордонні контролери сесій (SBC) для операторів зв'язку, корпоративного сегмента, середнього і малого бізнесу, інтелектуальні рішення SD-WAN, Network Edge Orchestration, платформи центральної маршрутизації і політик, програмні комутатори, медіа шлюзи, платформи додатків, програмні клієнти, а також хмарні рішення СPaaS (Communications Platform as a Service) і UCaaS (Unified Communications as a Service).

На додаток до перерахованого, компанія пропонує рішення по забезпеченню і контролю гарантованої якості послуг на мережах операторів (end-to-end service assurance), рішення щодо забезпечення безпеки та захисту мереж від різних загроз, а також спеціалізованих рішень по аналітиці в телекомунікаційних мережах. Підтримку рішень здійснює високопрофесійна команда експертів в області проектування, будівництва і експлуатації телекомунікаційних мереж і рішень, що володіє багатим досвідом із супроводу IP-мереж найбільших в світі операторів зв'язку і корпорацій.

Одним з ключових напрямків компанії є робота на вертикальних ринках, включаючи фінансовий та державний сектори, сферу освіти та охорони здоров'я. Всі ці галузі вже користуються перевагами уніфікованих, надійних і вбудованих комунікаційних рішень Ribbon, які розширюють можливості спільної роботи і сприяють підвищенню продуктивності.

Клієнти і партнери Ribbon Communications

Сьогодні географія Ribbon Communications поширюється на більшість регіонів світу, включаючи країни Північної Америки, Центральної та Латинської Америки, Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Європи і Близького Сходу. Клієнтами Ribbon Communications є найбільші оператори зв'язку, до них відносяться компанії BT, Verizon, CenturyLink, Deutsche Telekom, Vodafone, TalkTalk і Tata. Серед клієнтів також є всесвітньовідомі корпорації, такі як Shell, Nestle, Philips і багато інших.

Крім того, Ribbon може пишатися своєю екосистемою технологічних партнерів світового класу, в якій представлені такі світові бренди, як Microsoft, Amazon Web Services, IBM, Intel і Polycom.

Direct Routing for Microsoft Teams - здійснення прямих ділових дзвінків.

Компанії вже активно використовують Teams для відеоконференцій, обміну файлами та чату. Microsoft Phone System Direct Routing  - це служба всередині Teams, яка дозволяє організаціям підключати зовнішні телефонні лінії та використовувати Teams в якості офісної телефонної системи.

Ribbon пропонує сертифікований Microsoft прикордонний контролер сесій (SBC), що необхідний для підключення Teams до постачальника послуг зв'язку (телефонних ліній). Teams використовує голосові IP-з'єднання, так звані SIP-транки, для підключення до решти світу. SBC Ribbon не тільки захищає ці з'єднання але і забезпечує сумісність між різними операторами, тому організації можуть вибирати з сотень постачальників послуг по всьому світу.

Організації можуть використовувати Teams не тільки для різних ділових дзвінків, але і поступово здійснювати перехід із застарілої АТС, в залежності від своїх потреб. А оскільки клієнти Teams працюють і на ПК/Mac і на смартфоні, користувачі можуть здійснювати і приймати дзвінки практично з будь-якого місця, з будь-якого пристрою, залишаючись завжди на зв'язку.

Отримати більш детальну інформацію або замовити тестування Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Продукти