Оберіть свою мову

  • R
  • Безпека

 

Компанія Ribbon Communication (що базується на спадщині та інноваціях компаній Nortel Networks, Genband, Sonus та ECI) допомагає операторам зв'язку і корпоративним замовникам планувати та впроваджувати рішення на базі комунікаційних технологій нового покоління, включаючи: хмарні обчислення (Cloud), Internet Protocol (IP), Session Initiation Protocol (SIP), передачу голосу через мережу LTE (VoLTE), IP-телефонію (VoIP), уніфіковані комунікації (UC), вебкомунікації в реальному часі (WebRTC), програмно визначені мережі WAN (SD-WAN), мережеву аналітику (Analytics), комунікаційну платформу як послугу (CPaaS), API-інтерфейси (API) і комунікації, вбудовані в додатки замовника (Embedded Communications). Завдяки значному більш ніж 20-річному досвіду та значної клієнтської бази, яка нараховує тисячі клієнтів по всьому світу, компанія Ribbon Communications зарекомендувала себе надійним партнером щодо побудови та трансформації мереж зв'язку, швидкому впровадженню нових телекомунікаційних послуг і сервісів.

Асортимент компанії, один з найширших в галузі, представлений різними рішеннями, включаючи: пограничні контролери сесій (SBC) для операторів зв'язку, корпоративного сегмента, середнього і малого бізнесу, інтелектуальні рішення SD-WAN, Network Edge Orchestration, платформи центральної маршрутизації та політик, програмні комутатори, медіа шлюзи, платформи додатків, програмні клієнти, а також хмарні рішення CPaaS (Communications Platform as a Service) і UCaaS (Unified Communications as a Service).

На додаток до перерахованого, компанія пропонує рішення з забезпечення і контролю гарантованої якості послуг на мережах операторів (end-to-end service assurance), рішення щодо забезпечення безпеки та захисту мереж від різних загроз, а також спеціалізованих рішень по аналітиці в телекомунікаційних мережах. Підтримку рішень здійснює високопрофесійна команда експертів в області проєктування, будівництва та експлуатації телекомунікаційних мереж і рішень, що володіє багатим досвідом із супроводу IP-мереж найбільших у світі операторів зв'язку і корпорацій.

Одним з ключових напрямків компанії є робота на вертикальних ринках, включаючи фінансовий та державний сектори, сферу освіти та охорони здоров'я. Всі ці галузі вже користуються перевагами уніфікованих, надійних і вбудованих комунікаційних рішень Ribbon, які розширюють можливості спільної роботи та сприяють підвищенню продуктивності.

Клієнти та партнери Ribbon Communications

Сьогодні географія Ribbon Communications поширюється на більшість регіонів світу, включаючи країни Північної Америки, Центральної та Латинської Америки, Азійсько-Тихоокеанського регіону, Європи та Близького Сходу. Клієнтами Ribbon Communications є найбільші оператори зв'язку, до них відносяться компанії BT, Verizon, CenturyLink, Deutsche Telekom, Vodafone, TalkTalk і Tata. Серед клієнтів також є всесвітньовідомі корпорації, такі як Shell, Nestle, Philips і багато інших.

Крім того, Ribbon може пишатися своєю екосистемою технологічних партнерів світового класу, в якій представлені такі світові бренди, як Microsoft, Amazon Web Services, IBM, Intel і Polycom.

Direct Routing for Microsoft Teams - здійснення прямих ділових дзвінків.

Компанії вже активно використовують Teams для відеоконференцій, обміну файлами та чату. Microsoft Phone System Direct Routing - це служба всередині Teams, яка дозволяє організаціям підключати зовнішні телефонні лінії та використовувати Teams в якості офісної телефонної системи.

Ribbon пропонує сертифікований Microsoft пограничний контролер сесій (SBC), що необхідний для підключення Teams до постачальника послуг зв'язку (телефонних ліній). Teams використовує голосові IP-з'єднання, так звані SIP-транки, для підключення до решти світу. SBC Ribbon не тільки захищає ці з'єднання, але і забезпечує сумісність між різними операторами, тому організації можуть вибирати з сотень постачальників послуг по всьому світу.

Організації можуть використовувати Teams не тільки для різних ділових дзвінків, але і поступово здійснювати перехід із застарілої АТС, в залежності від своїх потреб. А оскільки клієнти Teams працюють і на ПК/Mac і на смартфоні, користувачі можуть здійснювати та приймати дзвінки практично з будь-якого місця, з будь-якого пристрою, залишаючись завжди на зв'язку.

Отримати більш детальну інформацію або замовити тестування Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.