Оберіть свою мову

Article icon
  • Новина
  • Ribbon Communications

 Оскільки гібридна та віддалена робота продовжує ставати нормою для підприємств будь-якого розміру, організації все частіше тяжіють до хмарних інструментів уніфікованих комунікацій, щоб покращити внутрішню взаємодію та залишатися на зв'язку з клієнтами. Microsoft Teams вже є одним з найпопулярніших варіантів для використання чату та онлайн зустрічей і стає популярним інструментом в якості  хмарної телефонної системи для бізнесу.

 Microsoft представила кілька варіантів підключення свого рішення Teams Phone до постачальника послуг зв'язку, що дозволяє користувачам здійснювати та приймати телефонні дзвінки зі своїх настільних та мобільних клієнтів Teams. Microsoft пропонує як Direct Routing так і Operator Connect, щоб користувачі могли залишатися на зв'язку зі своїми клієнтами та партнерами з будь-якого місця практично на будь-якому пристрої.

 Operator Connect та Direct Routing є дуже схожими рішеннями для підключення, але кожне з них надає унікальні можливості.

Що таке Direct Routing?

 Як ми вже згадували, пряма маршрутизація – це спосіб підключення Microsoft Teams до комутованої телефонної мережі загального користування (PTSN), щоб користувачі могли здійснювати та приймати дзвінки безпосередньо через своїх клієнтів Teams.

 Пряма маршрутизація також дозволяє організаціям підключати Teams до своїх телефонних систем та іншого застарілого обладнання, наприклад, сигналізацій, телефонів екстреної допомоги, домофонів та інших аналогових пристроїв. Пряма маршрутизація вимагає розгортання прикордонного контролера сеансів (SBC) для захисту зв'язку між постачальником телекомунікаційних послуг і мережею передачі даних підприємства. SBC також може конвертувати різні служби сигналізації та мультимедіа, що дозволяє підключати старі системи зв'язку, у тому числі кількох брендів на різних майданчиках за допомогою хмарного розгортання Teams Phone. Це дає організаціям можливість гнучко переміщувати місця та системи з часом, а також гарантує, що працездатність критичних елементів, таких як сигналізація або телефон ліфта, не буде порушена під час переходу. Цей перехідний період є особливо важливим для великих організацій, яким потрібно керувати десятками, сотнями або навіть тисячами підключень.

Гнучкість у виборі провайдера

 Пряму маршрутизацію можна налаштувати для роботи практично через будь-якого постачальника телекомунікаційних послуг, незалежно від того, чи має він ділові стосунки з Microsoft. Це означає, що організації можуть зберегти наявні зв’язки з постачальниками телекомунікаційних послуг (або обрати нового). Ця гнучкість може бути важливим фактором, якщо компанія має чинний контракт з оператором або якщо їй необхідно підтримувати послідовні зв’язки по всьому світу. Пряма маршрутизація забезпечує максимальну гнучкість у виборі провайдера.

Варіанти інтеграції з наявним обладнанням

 SBC, необхідний для захисту з'єднання із прямою маршрутизацією, також можна використовувати для інтеграції Teams Phone з наявною телефонною інфраструктурою компанії. SBC надають складні правила маршрутизації дзвінків, можуть «розгалужувати» дзвінки на кілька пристроїв і мають багато віртуальних «кнопок і перемикачів» для усунення проблем сумісності. Апаратні SBC можна розгорнути за допомогою аналогових шлюзів або шлюзів PRI для підключення застарілих пристроїв. Це дозволяє компанії одночасно підтримувати вхідні та вихідні дзвінки як у Teams, так і в застарілій телефонній станції (PBX), що може зіграти ключову роль, якщо перехід зі старої системи потребує часу або якщо стара система підтримує унікальні можливості, які важко перенести.

 SBC також можуть підтримувати наявні аналогові пристрої або пристрої SIP. У багатьох організаціях є телефони для ліфтів, системи сигналізації, домофони, телефони ввічливості, пейджингові повідомлення та подібні таким засоби зв'язку, які є важливою частиною їхнього бізнес-процесу. Вони не можуть зникнути після розгортання Teams. SBC діє як міст, що забезпечує підключення цих пристроїв до Teams, зберігаючи цілісність бізнес-процесів.

Надзвичайно гнучкі можливості розгортання

 Пряму маршрутизацію можна застосовувати в різних середовищах. Це особливо важливо для організацій із декількома офісами, які могли розростатись внаслідок поглинань протягом багатьох років. Ці організації часто мають десятки марок обладнання, оснащеного різними надбудовами та різними моделями викликів. Пряма маршрутизація забезпечує гнучкість для поступової міграції локацій, пропонуючи можливість інтегрувати деяке обладнання та повністю замінити інші середовища. Оскільки прикордонний контролер сеансів (SBC) дозволяє використовувати всі види апаратних, програмних та хмарних моделей розгортання, він може працювати та підтримувати пряму маршрутизацію у широкому діапазоні мережевих топологій та конфігурацій. Служби маршрутизації SBC також можуть поєднувати розрізнені середовища, тому користувачі ніколи не відчувають факту підключення до кількох систем.

Варіант локальної живучості

 Teams Phone пропонує варіант локальної живучості, якщо хмара Microsoft 365 недоступна. Microsoft Survivable Branch Appliance (SBA) – це програмне забезпечення, яке працює спільно з локальним SBC. Думайте про це як про мініатюрний сервер Teams, єдиною метою якого є забезпечення вхідних та вихідних дзвінків, якщо хмара Teams недоступна. Він не призначений для тривалого використання, але призначений для забезпечення безперервного зв'язку при критично важливих станах. Наприклад, лікарні необхідно, щоб її основний номер телефону був доступний під час надзвичайної ситуації. Для цієї можливості потрібна пряма маршрутизація та SBC.

Проблеми прямої маршрутизації

 Пряма маршрутизація забезпечує величезну гнучкість, але є недоліки, що виходять з цих переваг

Складніше встановлення.

 Пряма маршрутизація передбачає інтеграцію кількох різних телекомунікаційних елементів, включаючи Teams Phone, SBC, послуги постачальника телекомунікаційних послуг та будь-яке телекомунікаційне обладнання. Часто це виходить за межі набору навичок або рівня комфорту типового адміністратора Teams. Тому для виконання цієї роботи часто буває доцільно найняти реселера або системного інтегратора, гарантуючи правильне налаштування всіх систем.

Потрібне адміністрування PowerShell.

 Ще одним недоліком гнучкості прямої маршрутизації є відсутність простого графічного інтерфейсу користувача (GUI), що підключається за принципом «включай і працюй», для її включення або налаштування. ІТ-команда використовує текстовий інструмент адміністрування PowerShell для налаштування служб Teams Phone. Для ветеранів ІТ PowerShell більше нагадує повернення до 1990-х років та адміністрування ПК на основі DOS. Досить сказати, що він не дуже інтуїтивний і вимагає точного синтаксису для оркестрування команд. І тут знову часто краще найняти для цього завдання експерта.

Зазвичай потрібна локальна інфраструктура.

 SBC та інше відповідне обладнання та програмне забезпечення часто будуть знаходитися у приміщеннях вашого офісу або корпоративного центру обробки даних (доступні хмарні розгортання). Це означає, що обладнання та програмне забезпечення необхідно буде придбати, фізично встановити та обслуговувати. Це ускладнює початкову реалізацію та збільшує поточні витрати на управління.

Що таке Operator Connect?

 Operator Connect — це альтернатива Direct Routing, яка спрощує підключення до постачальника послуг зв'язку. Оператор Connect, як випливає з назви, є послугою, що надається оператором зв'язку. Постачальники телекомунікаційних послуг підписують контракт із Microsoft, погоджуючись на процес сумісності та сертифікації, який включає обмін інформацією між Microsoft та оператором. Така інтеграція забезпечує ширший набір послуг та автоматизує більшу частину інтеграції, знижуючи навантаження на клієнта Teams.

 За допомогою Operator Connect ІТ-менеджери можуть шукати сертифікованого постачальника телекомунікаційних послуг у Центрі адміністрування Teams. Як тільки клієнт та постачальник послуг зв'язку встановлюють ділові відносини, вони отримують можливість керувати більшістю налаштувань Teams Phone через Центр адміністрування Teams.

Переваги Operator Connect

Operator Connect надає кілька унікальних переваг під час підключення Teams до постачальника послуг зв'язку.

Можливості щодо вибору свого провайдера

 При налаштуванні Operator Connect організація може продовжити роботу зі своїм оператором зв'язку, якщо він підтримує програму Operator Connect. Якщо оператор не підтримує програму Operator Connect, список сертифікованих провайдерів постійно зростає. Центр адміністрування Teams дозволяє шукати постачальників послуг за географічним охопленням. Адміністратори можуть запросити контакт з одним або декількома сертифікованими постачальниками та порівняти можливості, підтримку, репутацію та ціни постачальників. Клієнт може вибрати нового постачальника послуг зв'язку та ініціювати дії з перенесення своїх телефонних номерів зі старого постачальника на нового або обрати нового постачальника, який підтримує програму Operator Connect

Просте розгортання

 Програма Operator Connect більш структурована, і між постачальником телекомунікаційних послуг та Microsoft відбувається обмін більшою кількістю інформації. Це спрощує підключення сертифікованого постачальника телекомунікаційних послуг до Teams, найчастіше для цього потрібно лише кілька кліків мишею в Центрі адміністрування Teams. Operator Connect не вимагає окремого розгортання SBC і не вимагає текстового адміністрування за допомогою PowerShell, тому робота, яку ІТ-команда повинна виконати для розгортання, зазвичай скорочується.

Просте у використанні адміністрування з графічним інтерфейсом. 

 Центр адміністрування Teams надає адміністраторам Teams більш інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для повсякденних дій. Адміністратор може використовувати Центр адміністрування Teams для налаштування номерів телефонів та користувачів, а також для керування телефонним зв'язком для внутрішніх та зовнішніх абонентів за межами організації. Іноді може виникати необхідність використання застарілого текстового інтерфейсу PowerShell, але як виняток, а не правило.

Потенційно менш дороге розгортання

 Оскільки Operator Connect включає функції прикордонного контролера сеансу (SBC) і обмежується інтеграцією з локальною АТС, апаратне та програмне забезпечення для налаштування або конфігурації практично не вимагається. У деяких випадках все ще може виникнути потреба найняти експерта, щоб допомогти з переходом на Teams Phone, але загальна вартість розгортання Teams Phone, ймовірно, буде нижчою.

Проблеми Operator Connect

Як і будь-яке інше рішення, Operator Connect має певні проблеми.

Обмежений доступ у деяких регіонах

 Operator Connect — це нова пропозиція, яка спочатку була поширена в Північній Америці, Західній Європі та деяких частинах Азії. У деяких регіонах він може бути взагалі недоступним, тоді як для інших популярних телекомунікаційних провайдерів ще потрібно завершити інтеграцію та сертифікацію, необхідну для надання послуг своїм клієнтам на основі Operator Connect. Крім того, послуга надається через центри обробки даних Azure, тому це може обмежувати доступ у деяких віддалених частинах земної кулі.

Багато постачальників послуг досі не зареєстровані

 Для операторів зв’язку розгортання Operator Connect потребує часу та ресурсів; для цього потрібен офіційний договір з Microsoft. Не всі постачальники прийняли бізнес-рішення щодо цієї інтеграції, тому вони не є вибором для користувачів Teams. Це може бути проблематично, якщо компанія хоче використовувати Operator Connect, але має багаторічний контракт з оператором зв’язку, який ще не підтримує Operator Connect. У цих випадках зміна постачальника послуг зв’язку для використання Operator Connect означає перенесення номера, адміністрування виставлення рахунків та інші «клопоти», які можуть бути непривабливими.

Обмежені можливості підключення наявного обладнання

 Оскільки Operator Connect є хмарною службою, в ній немає телефонних ліній, що ведуть до місцевого офісу клієнта, і підприємство не має можливості інтегрувати наявну телефонну систему або АТС, оскільки немає локальних телефонних ліній. На відміну від прямої маршрутизації, коли SBC знаходиться локально, Оператор Connect використовує централізовано розгорнутий SBC в хмарі. Хоча Microsoft нещодавно створила кілька рішень (SIP Gateway), що дозволяють інтегрувати деяке обладнання, таке як факси та деякі SIP-телефони, це рішення не дозволяє компанії використовувати комбінацію старої телефонної системи та Teams; цей рівень інтеграції, як і раніше, вимагає прямої маршрутизації.

Відсутність локальної можливості виживання

 Наразі Microsoft Survivable Branch Appliance (SBA) не інтегровано з Operator Connect. Таким чином, немає способу використовувати Operator Connect і підтримувати служби викликів локально, якщо хмара Microsoft 365 недоступна. Ця можливість потребує прямої маршрутизації та SBC.

Direct Routing та Operator Connect: чим вони відрізняються?

Direct Routing та Operator Connect  – це ефективні інструменти телефонії, які можна використовувати для підключення до Teams Phone. Ось деякі важливі відмінності, які слід враховувати.

Технології

 Direct Routing - це більш стара і поширена модель розгортання, тому вона більш доступна для організацій будь-якого розміру. Фактично, згідно з дослідженням фірми Metrigy, проведеним у 2022 році, близько 70% користувачів Microsoft Teams використовували Direct Routing. Оскільки технологія використовує локальний SBC, будь-які проблеми сумісності можна регулювати та контролювати. Як ми згадували раніше, це особливо важливо для великих організацій із багатьма офісами.

Адміністрування та Встановлення

 Operator Connect простіше адмініструвати, ніж Direct Routing, оскільки PowerShell замінено графічним інтерфейсом. Адміністратори Operator Connect Teams використовують графічний інтерфейс у Центрі адміністрування Teams для призначення номерів телефонів та функцій. Direct Routing, з іншого боку, забезпечує більшу гнучкість, але потребує налаштування спеціалізованого апаратного та програмного забезпечення, такого як SBC, та ІТ-фахівців, які мають досвід для його налаштування.

Вибір рішення залежить від розміру компанії

 Оператор Connect особливо добре підходить для підприємств малого та середнього бізнесу, оскільки потребує мінімальних налаштувань та адміністративних навичок. Direct Routing найкраще підходить для великих підприємств, яким потрібна більша гнучкість розгортання, наприклад, інтеграція застарілих телефонних систем, збереження застарілих пристроїв, таких як домофони, пейджингові повідомлення тощо, або розгортання Teams по всьому світу, де більше значення має різноманітність постачальників телекомунікаційних послуг Більшим організаціям також з більшою ймовірністю буде потрібна локальна стійкість до відмов (Microsoft Survivable Branch Appliance) у разі проблем з підключенням або збою в роботі Microsoft 365.

Оберіть відповідну технологію для вашого бізнесу за допомогою Ribbon

 Вибір того, як найкраще під'єднати Teams Phone до постачальника послуг зв'язку, може здатися заплутаним. Кількість різних опцій, різних постачальників та всіх «технічних розмов» може здатися лякаючи. Прикордонні контролери сеансів (SBC) широко використовуються у телекомунікаційних провайдерів та підприємств по всьому світу. Вони допомогли розгорнути тисячі різних середовищ. Незалежно від того, чи ви оберете Direct Routing або Operator Connect, це буде працювати.

 Зрештою, вирішіть, що найважливіше, а потім визначте, яке рішення відповідає вашим потребам. Якщо вибраний оператор зв'язку ще не підтримує Operator Connect, використовуйте Direct Routing. Якщо вам необхідно інтегрувати застаріле обладнання або вам потрібна SBA Microsoft для забезпечення локальної живучості, пряма маршрутизація може підійти якнайкраще. І навпаки, якщо ви відкриваєте нове підприємство або бажаєте спростити адміністрування, Operator Connect може стати ідеальним вибором. Як тільки ви зрозумієте ваші потреби, зробити вибір стане набагато простіше.

 Компанія Ribbon Communications є золотим комунікаційним партнером Microsoft. ЇЇ Ribbon SBC забезпечують безпеку як рішень Operator Connect, так і Direct Routing. 

Ribbon Communications у компанії NWU та цінність для ринку IP-телекомунікацій

 Ribbon Communications є світовим лідером у галузі рішень для корпоративних мереж зв’язку та телефонії. Компанія постачає телекомунікаційне програмне забезпечення, IP- та оптичні мережеві рішення для постачальників послуг, підприємств і секторів критичної інфраструктури по всьому світу. Компанія тісно співпрацює з клієнтами, допомагаючи їм модернізувати їхні мережі для покращення конкурентного позиціювання та бізнес-результатів у сучасному розумному, постійно включеному світі даних. Портфоліо інноваційних наскрізних рішень Ribbon забезпечує неперевершений масштаб, продуктивність і гнучкість, включаючи комплексні рішення, орієнтовані на програмне забезпечення, хмарні пропозиції, передові інструменти безпеки та аналітики, а також рішення для IP та оптичних мереж для 5G.

 Саме тому Ribbon Communications займає особливе місце у портфелі вендорів та рішень компанії NWU, яка є офіційним дистриб'ютором Ribbon Communications на території України, що надає можливість представляти для вітчизняного ринку передові рішення світового рівня у галузі IP-телекомунікацій.

Проконсультуватися, щоб обрати рішення, яке підходить для вашої організації Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.