Оберіть свою мову

Article icon
  • Новина
  • Ribbon Communications

У вересні 2017 року на конференції Ignite компанія Microsoft представила нове бачення інтелектуальних комунікацій. Це оголошення стосувалося уніфікованих комунікацій та співробітництва. Найважливішим оголошенням для постачальників послуг зв'язку було те, що Microsoft Teams замінить Skype для бізнесу як основного клієнта для дзвінків та зборів.

З того часу Microsoft додала функції дзвінків у Teams. У березні 2018 року вони оголосили про нову можливість (Direct routing), яка забезпечить підключення до телефонної системи (раніше відомої як хмарна АТС) в Office 365 через сертифіковані SBC. Ці розробки надають постачальникам послуг зв'язку можливість надавати SIP-транкінг та інші рішення клієнтам Microsoft.

Хіба Microsoft не конкурує із CSP?

Початкова стратегія Microsoft полягала в тому, щоб стати глобальним оператором зв'язку, який надає плани дзвінків своїм клієнтам Office 365 по всьому світу. Це виявилося важкою справою. Microsoft має плани дзвінків, які зазвичай доступні в декількох країнах, що дозволяє решті світу підключатися до своєї місцевої телефонна мережа загального користування (PSTN) іншим способом.

Direct Routing це інший підхід. Відтепер SIP-транки можна підключати до Teams через сертифіковану SBC. Постачальники послуг зв'язку можуть пропонувати клієнтам Teams внутрішні, міжнародні та мобільні плани набору номерів.

Чому Microsoft вносить цю зміну?

Microsoft усвідомила той факт, що багатьом клієнтам необхідне рішення для підключення своєї магістралі SIP (або магістралі ISDN через шлюз) до Skype для бізнесу Online. Skype для бізнесу Cloud Connector Edition (CCE) — це безліч функцій, необхідних для підключення локальних SIP-магістралей з приміщень клієнта до Skype для бізнесу в хмарі. Повністю кероване, виправлене та обслуговуване безпосередньо з хмари CCE пропонує клієнтам рішення, що не вимагає обслуговування, для підключення SIP до хмари.

Але CCE було призначено для того, щоб дати можливість одному клієнту підключатися до хмари зі свого приміщення. Це не підходило постачальникам послуг зв'язку, які бажають запропонувати мультитенантну послугу для підключення SIP-магістралей до Skype для бізнесу Online.

В основному це було пов'язано з вимогами до окремого обладнання (фізичного сервера, на якому розміщуються віртуальні машини) для кожного клієнта. Тому розгортання/налаштування могло бути ускладнене у великих масштабах.

Які відмінності у Teams?

Teams — це більше, ніж просто новий інтерфейс для уніфікованих комунікацій. Microsoft повністю перепроєктувала внутрішню хмарну інфраструктуру для голосового підключення Teams і надала клієнтам простий спосіб підключення SIP-магістралей. Нема потреби в CCE - достатньо сертифікованого Microsoft SBC, що містить технічні елементи, необхідні для прямого підключення до їхньої хмари. Інші послуги можуть бути інтегровані та запропоновані клієнту з хмари, що підвищує цінність рішення.

Чи збирається Microsoft, як і раніше, пропонувати послуги PSTN?

Так, плани дзвінків по PSTN як і раніше пропонуються в Teams, але плани набору номера зазвичай доступні тільки в декількох країнах. Це дає можливість CSP надавати унікальні послуги клієнтам Microsoft Teams, встановлюючи відносини, які можна використовувати для допоміжних послуг.

Як згадувалося раніше, ви не можете просто використовувати будь-які SBC для підключення SIP-магістралі до телефонної системи Microsoft; існують певні технічні елементи, необхідні для правильної інтеграції SBC з телефонною системою, також він має бути протестований та сертифікований як «оптимізований» у Microsoft.

Ribbon - один із двох постачальників SBC, попередньо схвалених Microsoft для підключення до Teams. Інші постачальники можуть заявляти про підтримку Direct Routing Microsoft Teams, але вони не сертифіковані. Майкрософт може відхилити запити на підтримку, якщо несертифікований пристрій увімкнути до телефонної системи через Direct Routing.

Рішення Ribbon SBC були перевірені та їх можна було приєднати до телефонної системи під час запуску послуги 28 червня 2018 року. Підтримка Media Bypass (можливість зберігати медіачастину виклику локальною) буде додана та протестована незабаром після цього. Microsoft бажає, щоб список підтримуваних постачальників SBC був коротким; це зменшує обсяг канцелярської роботи, пов'язаної із процесом сертифікації.

Яке значення Direct Routing для CSP?

Відсутність окремого екземпляра CCE для кожного клієнта дає можливість масштабування. Тепер надання послуг SIP-транкінгу клієнтам Microsoft стало більш рентабельним. SBC можна розгорнути у мультитенантній архітектурі.

Чому Ribbon SBC краще при підключенні SIP-транків до телефонної системи?

SBC у нашому основному портфоліо сертифіковано для Direct Routing. До них відносяться моделі 5110, 5210, 5400, 7000, також віртуальне рішення SWe. Ці SBC масштабуються відповідно до потреб щільності сеансів операторів зв'язку, забезпечуючи безперебійне перемикання при відмові з високою доступністю у деяких найбільших світових постачальників послуг. Підтримка мультиарендності забезпечує економію внаслідок масштабу, пов'язану з обслуговуванням більше одного клієнта на одному SBC.

Продуктивність Ribbon SBC пройшла незалежну перевірку, яка показала, що вони справляються з постійним навантаженням у десятки тисяч викликів та підтримують якість викликів. Вони показали себе добре, коли їм було запропоновано забезпечити взаємодію та витримати різні атаки типу «відмова в обслуговуванні».

«Результати цих випробувань підтверджують, що прикордонний контролер сесій Ribbon SWe забезпечує вражаючу та надійну продуктивність, працюючи як функція віртуальної мережі на сервері галузевих стандартів з використанням гіпервізора. Завдяки складній обробці викликів, взаємодії, перекодуванню, високій доступності та стійкості до DoS-атак ми раді присвоїти Ribbon SBC SWe сертифікат Miercom Performance Verified», - незалежна перевірка продуктивності прикордонного контролера сеансів Miercom Ribbon SBC SWe, червень 2016, DR16052C

Ribbon має багаторічний досвід підтримки постачальників послуг у більш ніж 80 країнах. Наші відзначені нагородами служби підтримки доступні 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік і присутні у більш ніж 20 країнах світу, допомагаючи людям 14 різними мовами.

А як щодо Skype для бізнесу? Skype для бізнесу не помер!

Локальне розгортання Skype, як і раніше, підтримуватиметься, оскільки багато клієнтів з різних причин не можуть перемістити свої голосові служби або програми UC в хмару. До них можуть належати нормативні причини, конфіденційність/захист даних, а також вимога підключення до їх АТС або інших наявних активів, які залишаться локальними. Microsoft випускає оновлення для локальної серверної версії Skype для бізнесу у 2018 році. Skype для бізнесу Online також не зникне. Його підтримка продовжуватиметься, оскільки перехід на Teams – це значною мірою довгостроковий підхід до міграції. Клієнти, як і раніше, зможуть використовувати Skype для бізнесу локально, Skype для бізнесу Online з CCE, використовувати плани дзвінків Microsoft зі Skype для бізнесу Online або обирати рішення Teams.

Для отримання додаткової інформації та консультації щодо лінійки Ribbon Connect, Ribbon SBC та інтеграції з Zoom Phone: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.